
Saumatonta palveluintegraatiota SIAM Pron avulla
SIAM (Service Integration and Management) Pro maksimoi palveluntarjoajiesi yhteistyön ja optimaaliset liiketoimintatulokset. Sen avulla voit keskittyä ydinliiketoimintaasi sekä tarjoamaan huippuluokan palveluita ja asiakaskokemuksia. SIAM Pron avulla yrityksesi voi maksimoida onnistuneen lopputuloksen todennäköisyyden, ja samalla laajentaa ja innovoida uusia palveluita ja prosesseja.
Hoidamme monimutkaisuudet, jotta voit keskittyä siihen, mikä on tärkeintä – erinomaisen asiakaskokemuksen tuottaminen.

Palveluintegraatiotoimisto tuo arvoa seuraavilla tavoilla
Palveluintegraatiotoimistomme puolustaa etujasi, toimii puolestapuhujana ja sujuvoittaa vuorovaikutusta palveluntarjoajien kanssa, tuotteiden ja prosessien monimutkaisessa kokonaisuudessa.
Varmistamme, että kaikki ekosysteemin osat integroituvat saumattomasti yhtenäisiksi, kokonaisvaltaisiksi palveluiksi, ja korostamme selkeitä rooleja, yhteistyötä ja tehokasta viestintää. Kohdistamalla palvelusuoritukset liiketoimintatavoitteisiisi vastaamme paitsi erityistarpeisiisi myös parannamme toiminnan tehokkuutta ja joustavuutta.
Asiantuntijatiimimme seuraa ennakoivasti palvelun laatua, ratkaisee mahdolliset ongelmat ja varmistaa alati kehittyvien standardien noudattamisen. Koska meillä on oma yhteyshenkilö kaikille SIAMiin liittyville asioille, yksinkertaistamme hallintaa ja luomme jatkuvaa lisäarvoa, jolloin voit olla huoletta ja keskittyä selkeästi liiketoiminnan kasvuun ja jatkuvuuteen.
“SIAM Pro kokoaa yhteen asiakkaan IT-ekosysteemin eri osat ja harmonisoi ne optimaalisen suorituskyvyn saavuttamiseksi. Kokenut SIO-tiimimme on varustettu tarvittavilla työkaluilla asiakkaan ekosysteemin kaikkien komponenttien saumattomaan integroimiseen. Varmistamme, että suorituskyky vastaa liiketoiminnan tarpeita ja helpotamme kommunikaatiota kaikkien osapuolten välillä.”
Markus Saintola
Service Control Manager
SIAM Pro -palveluihimme kuuluvat muun muassa
- Prosessien omistajuus ja hallinta
- Palveluntarjoajien hallinta ja integrointi
- Monitoimittajapalveluiden kehitysprojektien hallinta
- OLA-sopimusten (Operational Level Agreement) rakentaminen ja hallinta
- Jatkuva palvelun parantaminen
- Seuranta ja raportointi
- Palveluintegraatioiden konsultointi
