Samlinkin uudet vaatteet

Blogit |
Jaa
Samlink Viestintä

Helmikuussa 2022 hyppäsimme uuteen, lämpimän punaiseen brändimaailmaan Kyndrylin siirtyessä Samlinkin omistajaksi. Maailman suurin start-up muutti Samlinkin suunnan, tulevaisuuden vision ja kulttuurin.

Helmikuussa kaikki muuttui. Kyndrylin yritysosto vahvistettiin, ja siitä alkoi matkamme kohti kasvua. Uusi digitaalinen ekosysteemimme hyödyttää meitä kaikkia; asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme, sillä se tarjoaa happea innovaatioihin ja energiaa luoda parempaa maailmaa. Tekemisen ytimeen nousee yhteistyö asiakkaiden ja kumppaniemme kanssa – co-creation, jonka keskipisteessä toimivat ihmiset.

Matkamme ensimmäiseksi etapiksi määrittelimme vision, joka viitoitti tietämme eteenpäin. Brändi sai uudet, punaiset vaatteensa, ja nimi vaihtui Samlink – A Kyndryl Company -nimeen. Uusi tunnuksemme kuvaa elinvoimaa, inhimillistä lämpöä ja intohimoista edistystä. Visuaalinen ilmeemme on eloisa ja viestintämme ilmentää avoimuutta ja rehellisyyttä elävästi, kirkkaasti ja dynaamisesti.

”Providing financial IT solutions and enabling success for our customers. Together, as a part of Kyndryl, we are empowered to grow.”

Uutta kulttuuriamme ohjaa Kyndryl Way, jota leimaa herkeämätön (restless), empaattinen (empathetic) ja omistautunut (devoted) tapa toimia. Ennakoimme, opimme ja innovoimme herkeämättömästi kaikessa tekemisessä. Luomme uutta sisukkaasti ja määrätietoisesti. Työskentelemme yhdessä luoden uusia mahdollisuuksia. Palveluorganisaationa toimimme kolmen f:n ohjenuoran mukaisesti: flat (matala), fast (nopea) and focused (keskittynyt). Lisäksi haluamme tulla tunnetuksi Kyndrylin upeasta The Heart of Progress -brändi-ideasta.

Meillä on tahto nostaa asiakaskokemus ja -tyytyväisyys täysin uudelle tasolle. Kahden organisaation osaamisen yhdistyttyä meillä on siihen upeat edellytykset. Haluamme johtaa finanssialan kehitystä ja tarjota asiakkaillemme uutta, raikasta näkemystä. Tärkeimpinä osatekijöinä Samlinkissa ovat huippuluokan asiakaskokemuksen luominen ja ihmiset kehityksen keskiössä. Asenteenamme on luoda kasvua ja arvoa paitsi itsellemme, myös asiakkaillemme.

Huippuluokan asiakaskokemus koostuu ketteristä ja joustavasti toimitetuista it-ratkaisuista, joihin asiakkaamme voivat luottaa.

Me haluamme olla asiakkaidemme ykkösvalinta. Teemme sen mitä lupaamme, rehdisti ja avoimesti.

Sirpa Auervirta
Head of Communications