Erinomaisia asiakaskokemuksia
Asiakaskokemus syntyy tunteesta, miten sinua kohdellaan ja kuunnellaan sekä miten parhaaksesi toimitaan – tuttuja asioita meille kaikille monista palvelutilanteista. Hetki, jolloin joku onnistuu meidät ilahduttamaan hyvällä palvelullaan, painuu hyvin mieleemme, ja kerromme siitä myös mielellämme muille. Samlinkin tavoitteena on tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia aina ja kaikissa tilanteissa. Ymmärrämme asiakkaidemme tarpeet ja tilanteet ja vastaamme niihin ystävällisesti, nopeasti ja ammattitaitoisesti. Toimimme asiakkaidemme parhaaksi.
Asiakaskokemuksen jatkuva parantaminen on keskeistä Samlinkissa. Mittaamme asiakaskokemusta säännöllisesti NPS-tutkimuksen (Net Promoter Score) avulla. Tuoreiden tulosten mukaan suuntamme on selkeästi oikea ja tekemämme kehitystoimenpiteet ovat juuri niitä, joita tarvitaan ja joiden parissa jatketaan.
Projektityön kehittäminen on meille nyt ajankohtaista. Olemme tunnistaneet tärkeimmät osa-alueet ja tarttuneet niihin tarmokkaasti.
- Varmistamme, että ymmärrämme asiakkaan tarpeet oikein käymällä avointa keskustelua asiakkaamme kanssa.
- Teemme asiakkaan kanssa tiivistä yhteistyötä, ja kanssamme on helppo työskennellä. Pidämme asiakkaan ajan tasalla projektin aikana.
- Rakennamme ratkaisut asiakkaallemme laadukkaasti ja ajallaan sovituissa puitteissa. Pidämme lupauksemme.
Konkreettisena esimerkkinä haluan kertoa tekemistämme projektien testausvaiheen kehittämistoimista. Testauksen uudistetun tilanneraportin avulla asiakkaamme saavat selkeän kuvan testauksen etenemisestä ja me kykenemme johtamaan testausta tehokkaasti. Testauksen suunnittelussa otamme projektin aikana aiempaa vahvemmin huomioon mahdollisuudet testauksen aikaistamiseksi, jotta voimme varmistaa asiakkaillemme hyvän lopputuloksen pysyen aikataulussa.
Tiivis sisäinen yhteistyö samlinkilaisten kesken, toisten auttaminen ja yhteen hiileen puhaltaminen heijastuvat siihen, miten asiakkaamme kokevat toimintamme, olipa kyse sparrailusta uusiin ideoihin liittyen, käynnissä olevista projekteista tai tuottamastamme jatkuvasta palvelusta.
Toivon sinulle aurinkoista kevättä ja lukuisia erinomaisia asiakaskokemuksia kanssamme!
Soile Alanen
Account Partner