Sara Ramakers: Erinomaisia pankkiratkaisuja asiakaskokemuksen kautta

Blogit |
Jaa
Sara Ramakers Customer Experience

Samlinkissa keskitymme ennen kaikkea siihen, että teemme asioita tehokkaammin, turvallisemmin ja yksilöllisemmin, samalla tukien asiakkaidemme liiketoimintatavoitteita. Tavoitteenamme on räätälöidä pankkipalvelut vastaamaan sekä nykyisiä ja tulevia tarpeita. Nämä seuraavat viisi teemaa nousevat toistuvasti esiin keskusteluissamme asiakkaiden kanssa, ja näiden teemojen kautta asiakaskokemus ja IT-pankkipalvelumme kehittyvät jatkuvasti. 

Automaatio on keskeisessä asemassa pankkipalveluiden kehittämisessä. Automaatio ja itsepalveluratkaisut lisääntyvät, ja verkkopankki toimii pääosin yrityspankkitoiminnan tarpeisiin sekä täyttää kaikki sääntelyvaatimukset. Digitaaliset kanavat ovat kasvavassa käytössä kaikkien asiakkaiden keskuudessa, mikä tekee pankkipalveluista entistä helpommin saavutettavia ja kätevämpiä. 

Turvallisuus on meille ehdoton prioriteetti, kun suojaamme arkaluontoisia taloustietoja. Tarjoamme vahvoja kyberturvallisuuspalveluita ja hyödynnämme tekoälyä petosten havaitsemisessa. Ennakoiva lähestymistapamme mahdollistaa petosriskien tunnistamisen ja lieventämisen, mikä varmistaa turvallisen ympäristön rahansiirroille. Noudatamme tarkasti muun muassa tekoälylainsäädäntöä (AI Act) sekä PSD2-maksupalveludirektiiviä ja tietosuoja-asetusta (GDPR), varmistaen, että asiakkaidemme tiedot ovat aina turvassa. 

Pilviteknologia on alue, jossa olemme ottaneet isoja harppauksia. Modernisoimalla vanhoja järjestelmiä uudempiin ympäristöihin voimme parantaa skaalautuvuutta, joustavuutta ja kustannustehokkuutta. Muutos mahdollistaa nopeammat palvelut, jatkuvan innovoinnin, paremman varautumisen kriiseihin ja palautumiskyvyn häiriötilanteissa, sekä asiakkaiden tarpeiden täyttämisen uusilla palveluilla. 

ESG (ympäristö, yhteiskuntavastuu ja hyvä hallintotapa) -asiat ovat olennainen osa toimintaamme. Olemme sitoutuneet energiatehokkaisiin datakeskuksiin ja kestäviin hybridiympäristöihin. Asiakkaamme odottavat meiltä yhä enemmän vastuullisuutta, ja olemme sitoutuneet vastaamaan näihin odotuksiin. 

Asiakaskokemus on meille sydämen asia. Palautteen kerääminen auttaa meitä jatkuvasti parantamaan palveluitamme. Olemme siirtymässä mittaamaan asiakaskokemuksen laatua, emmekä vain teknisiä asioita, kuten toimintavarmuutta tai vasteaikoja. Haluamme ymmärtää, miten asiakkaamme kokevat käyttämänsä palvelut. 

Kehitymme jatkuvasti vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin. Keskitymme innovaatioihin, turvallisuuteen ja räätälöityihin ratkaisuihin, ja teemme tiivistä yhteistyötä asiakkaiden kanssa pysyäksemme ajan tasalla tulevista pankkialan trendeistä ja haasteista. Sitoutumisemme perustuu yhteistyöhön ja tulevaisuuteen suuntautuvaan kumppanuuteen, joka edistää tehokkuutta ja pitkäaikaista liiketoiminnan menestystä. 

Sara Ramakers
toimitusjohtaja 

Lue lisää blogejamme täältä.