Samlinkin asiakaspalvelu palvelee läpi kesän

Blogit |
Jaa
Päivi

Samlinkin toiminta ei hiljene kesälläkään. Koska tuotamme pankkien asiakkaille tärkeää palvelua, asiakaspalvelumme ja sovellustiimimme pitävät huolen asiakaslupausten toteutumisesta vuodenajasta riippumatta. Henkilökuntamme lomailee vuorollaan niin, että asiakkaillamme on kesäkuukausinakin tarvittava määrä asiantuntijoita tukenaan.

Service Deskimme palvelee läpi kesän samoin aukioloajoin ja yhteydenottokanavin kuin muulloinkin. Olemme huomioineet resursoinnissamme sen, että usein kesäkauden alussa saamme enemmän tukipyyntöjä asiakkaidemme kesätyöntekijöiltä. Autamme mielellämme sekä yksityiskohtaisemmissa että yleistason tukipyynnöissä ja ratkomme häiriöt palveluissa tai ongelmatilanteet työvälineissä.

Tuotantomme ja käyttöönottojen osalta olemme määrittäneet rauhoitusajan 19.6.–6.8., jolloin asiantuntijoitamme on vähemmän paikalla. Tänä aikana tuotannossa tehdään vain välttämättömät muutokset. Tietoturvapäivityksiä sen sijaan ylläpidetään kesälläkin.

Saamme myös omiin joukkoihimme vahvistusta kesän ajaksi. Apunamme on kymmenen kesätyöntekijää osaamiskeskuksen puolella ja neljä asiakaspalvelussa. Kesätyöntekijämme aloittavat työjaksonsa hyvissä ajoin, jotta hyvälle perehdytykselle on riittävästi aikaa ennen lomakauden alkua. Näin varmistamme, että asiakaspalvelumme jatkuu sujuvana koko kesän.

Päivi Vikström
Continuous Services